Black Friday

Så skönt att slippa!
Under åren som gått har jag ju skött alla marknadsföring på företaget jag jobbat på. Det innebär facebook, Instagram och ibland rikstäckande medier. Det har varit mycket beställningar i webshopen, kommentarer som skall svaras på och tryck på stort antal leveranser som skall skickas.
Kontakt och orderläggning på syfabriken i Estland där de flesta produkterna tillverkas.
 
Det har varit roligt men nu inser jag att det är väldigt skönt att slippa det!!!
Det är ändå bara ett jobb, nu äger jag tiden själv!
Advent står för dörren så lite prylar har hoppat upp ur jullådan.
 
Idag har vi gått sedvanlig promenad i skogen, Per lite oftare än mig.
Vid halv 2 är solen på nedgång och man kan njuta av ljus, dekorationer, stjärnor och utegran.
Det är inte länge som solen är uppe så här i novembertid. Å värre blir det, 4 veckor till av mörker innan julen är här.
 
Idag slog jag till och köpte mig en ny overlockmaskin som jag trånat efter, det får bli min alldeles egna julklapp. Det var min Black Friday.
 
Oroligt konstaterar jag att Corona har tagit sig till "familjen"...

Kommentarer:

1 Ingela Wenander:

Coronan är inte ”att leka med”!

Kommentera här: