Tänd alla ljus

Jag har klättrat på väggarna, eller rättare sagt på stege för att få upp stjärnorna i de höga fönstren.
Så nu är de på plats och blev inte riktigt som jag tänkt men det får duga. Tänkte sätta dem lite random men det blev lite o-random.
Mitt favvoTVprogram har börjat om med en ny säsong. Inspelningarna har påverkats av Corona eftersom Klondike ligger i Canada vid Yukonfloden. Det har ju varit inreseförbud så deltagarna har filmat en del själva. Men spännande är det. I nästa liv kan jag tänka mig att bli guldgrävare vid Yukon....eller inte.
I den stora åttkantiga logen fortsätter arbetet och en av stöttorna behövde lite avlastning så det blev en "plint" under golvet som herr P fixade.
Det är mer än 100 år sen någon klev på marken under logen. Om de grova golvtiljorna kunde berätta.

Kommentera här: